Využití autofólie je mimořádně mnohostranné. Lze ji využít například pro změnu barvy auta, stejně jako ochranu lakování. Nabízí se tedy otázka, zda nelze využít pro reklamní účely. Odpověď je vcelku jednoduchá. Digitálně potištěná autofólie je skutečně zajímavým nosičem reklamy, a to překvapivě v podobě reklamních polepů na auta. A nejen to. Díky nejmodernějším tiskovým technologiím můžeme na autofólie přennášet cokoliv, počínaje fotografií, přes troj rozměrná loga a obrázky přes nejroztodivnější a plnobarevné vzory. Přesně podle představ či fantasie zákazníka.

Primárně se potisk autofólie používá pro reklamní účely. Nicméně díky kvalitní digitální technologii potisku těchto fólií a celopolepu vozidel je možné uspokojit i nejnáročnější fandy autotuningu. Vaše auto je možné změnit například na ohnivou kouli, rozkvetlou louku nebo třeba na perníkovou chaloupku, když bude majitel vozidla dostatečně „crazy“.

Mnohdy se stane, že zákazník chce něco opravdu speciálního, má hrubou představu, ale sám nemá ani předlohy ani úplně přesnou vizi svého plechového miláčka. Je proto potřeba vyhledat firmu, která disponuje kvalitním a zkušeným grafikem, s jehož pomocí vytvoří zájemce podle vlastních představ a fantazie dokonalý design. Výsledná autofólie má stejné vlastnosti a výhody jako běžné ochranné autofólie a ochrání vozidlo proti oděrkám a škrábancům v automyčkách nebo proti odlétávajícím kamínkům v běžném městském provozu. Trvanlivost takových polepů je pak od tří do sedmi let.

Celopolep bývá často kombinován i s polepem zadních oken. To má však sebou nese poměrně hodně problémů. Takové přelepení okna nesmí snížit výhled z vozidla a je k tomu potřeba používat speciální autofólie s certifikátem. Jedná se v podstatě o fólii, která je celoplošně dírkovaná a z lepící strany téměř černá. To opticky působí tak, že z černé strany (zevnitř) fólie působí jen jako jakési zastínění. Efekt průhledu lze přirovnat ke koukání z okna přes záclonu. Z druhé strany však samolepka není průhledná prakticky vůbec. Celý tento efekt je založen na optickém klamu, ale jak to přesně funguje, vědí jen odborníci, kteří tento systém vymysleli.

Problém přelepených oken, zejména zadního okna, spočívá v použití stěrače. Stěrač na zadním skle je totiž povinný, minimálně u osobních automobilů. Okenní autofólie je v takových případech vhodné laminovat, aby necházelo k oděru potisku.